aku,kau,sesuatu

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 21, 2010

dilema~~

memrhatikan muka n tgan aku yg makin gelap,terpikir aku utk menetap di hostEl je di samping terlalu padat aktiviti mrk n kuarga mrk  ...tp jauh di suddut hatu aku rase caM somethINg wroNG..aku pon xpasti apa pnca sbenar..mungkin keadaan Bilik yg merimaskan,ermm.

....onLIne??? mcmane nK online if aku dUk hostel di samping bil broadband tertunggak da hampir 4bulan=???tensiON btOL ble pkir cmne nk dapat duit..kalut2!

naIK bosan aku ble memikirkan pasal elaun yg bLOm dapat..erghhhhhh!!! stupiD work betOL..makN gaji buta apa..berbalik pd crta aku duk hostel.teringin gak rasenye to mak aku bg ker??ape yg aku pkir,aku nk bwak motoR...tp ape pula yg bermain di pkiran mak aku nt ble aku nk bwk mtOR...

    if mtor xde,nk gila aku terperap lam bilik camtu..btOL2 dalam dilema...

No comments: