aku,kau,sesuatu

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 24, 2010

serching MooD

“Kin,nk karipap x??”Tanya mysIs..



“Nk gk kot..se je”jwabku ringkas..


mataku yg tertmpu pd skrin laptok langsong tak mghiraukan mysis yg berdiri di sebelahku,meninggalkanku dan terus ke dapur..
A few minute later…


Aku bergegas ke ruang tamu utk menjamah karipap segera yg digoreng oleh mak 0r mysis..
Sedang aku menikmatan kelazatan karipap yg tak berapa sdap+ arap lapow jew,tiba2:




“Mu taw x,aku add f***** *****n td kt facebook” mysis membuka topic story..
“dh?bkpenye??” jwabku ngn nada yg kurang menyenangkan..
“Ergggghhh!tension!”desis aty kecilku..pintu perutku yg td nye terbuka luas ,tertutup sudaa menandakn xde slera..
“Aku dah tgOk mu ade kt list fren dye” jwbku rasa bersalah


Entah knp,mlm ni mysis,brother n mum aku cakp pasaL dye..mak aku yg sukakn nye sjak dari dulu tak putus2 memujinya sbg anak yg baik n mghormati org tua….erggghghhhhh!!
Aku cuba membantah pujian yg dilemparkan kpdnya..walaupOn tu la hakikatnya yg sebenar,aku tetap merasakan dirinya tu salah!aku seolah menipu diriku sendiri..perasaanku mula bercelaru..


“Wah!tokong terbakar”??? abg iparku bersuara setelah sekian lama diam ekoran membaca News paper..


Yeeess!!tOpik pasaL***** ** ending


   Berbual mengenai tOkong cina,~~~
walauPOn aku berada di sampiNG mereka,tp pKIran ku jauh melayan…huh!!aku bTOl2 xde mOOd mlm nih!megeluh pnjang……n bgOn meninggalkan mereka n menujuke araH bilik..,mencari Possisi sesuai n ONLYNE!


“Seandainya cinta ini tak pernah terjadi,
Takkan ada airmata dan hati terluka”













10 comments:

danel said...

man ganu ngee~~~

Miracles Of Life said...

InsyaALLAH... ade cinta untukmu.. ade insan akan bersamamu kelak n ade kasih yang akan bertandang...

Anonymous said...

erghhh....karipap???sedappp....

Nur Ashikin said...

danel: sape man ganu ni..uish2..=???

sol: harap2 g2 la........ermm

nue:..ekekeke

Anonymous said...

danel say:wakakaka....entah??tetibe teringat cite man ganu...huhuhu

Nur Ashikin said...

daneL: reke deyh..hahaha..la..danel ke anonymous ea???.......weird

Anonymous said...

yup...
x mo ader identiti kat cnie...
wakakkakxx...

Nur Ashikin said...

ye ke??hurmmmm..tukar name la..ghee~

Anonymous said...

danel sy:wakkakakakkaxx...

Nur Ashikin said...

danel:;p