aku,kau,sesuatu

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 27, 2010

...raya lagi...


sayu rasanya melayan lagu raya dendangan P.Ramlee..
dendang perantau !

hari ini,dah masuk 16 hari umat islam menunaikan hukum islam ke3 iaitu berpuasa di bulan ramadhan.

masjid dan surau pon akan dipenuhi oleh tetamu ALLAH .

mana tak nye semua org mahukan malam lailatul Qadar.begitu juga dengan aku.

***
malam lailatul qadar ni merupakan malam yang sebaik-baik malam mengatasi semua malam termasuk malam 

Jumaat !.owh hebatkan ?

malam ini juga adalah suatu malam yang diberkati serta mempunyai kelebihan dan diperkenankan doa oleh Allah.

berdoalah malam ni nescaya ALLAH akan perkenankannya!insyallah !!!


***
bila tiba bulan ramadhan,jauh disudut hati,pasti aku  akan teringat kisah lalu aku.

terlalu banyak suka duka yang dilalui bersama.

rindu sangat tyme bulan puasa !pasti ada enaknya!

SUPRISE!
wooo,i like suprise !

herm..bercakap mengenainya,aku hanya mampu mengeluh je.kesian kan !

tapi, tak seperti malam sebelum ni,aku  berpuasa di selangor!

wooo..best,berbuka  puasa ngn nisah n teman2 rumah..

malam je pegi swiming.miss korang ketat2.


...aku,kenangan dan sesuatu...



tapi ramdhan tahun ni,aku tak keseoarang jugak !
i got someone.
weeehaaaa...

tapi aku xdapat berbuka puasa dengannya..haaaissh!


tp takpe la..its oke(cover  la tu)

oke.
akhir kata.....
sempena bulan yang mulia ini,saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat berpuasa kepada seluruh umah islam didunia dan selamat hari raya aidilfitri.maaf zahir dan batin











No comments: