aku,kau,sesuatu

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 2, 2010

liku-liku perjalananku ketika pulang ke rumah !

 kereta memecut laju meninggalkan rumah mekyam..

DONE !

 "lambatnya sampai" bisik hati kecilku
lampu isyarat merah tanda berhenti..
aku mengeluh panjang !
sambil menunggu lampu bertukar hijau. ,pikiran aku mula menjalankan tugas2nya ..
aku tersenyum sendirian..mengingat kembali detik kami tadi,di kedai makan !
aku menjerit sekuat hati apabila mercun dilepaskan tanda berbuka puasa..
sambil menggelengkan kepala,gear 1 dimasukkan dan terus memecut..
kemudian beralih pula kepada cerita kawan aku ni.

"bahagianya sol" bisik hati kecilku
aku tersenyum mengenang kisah sol ngn hubby tercentanya..
sangat bahagia !
sentiasa ada "something new" terhadap pasangan mereka ..
 they like to made SUPRISE..
....THUMBS UP to them....

***

aku terus terkenangkan tentang diri aku,kehidupan aku..
adakah aku akan bahagia seperti bahagianya aku dahulu?

semkin hampir sampai di rumah,semakin tension aku di buatnya!
entah kenapa perasaan ini semakin membuak-buak sejak beberapa mingggu yang lalu.
adakah ini semua berkait rapat dengan apa yang aku alami??
...memendam perasaan+makan hati...


aku mengeluh mengeluh n mengeluh lagi!
aku hanya mampu mengeluh..!mengeluh membuatkan aku lebih tenang..!

bermacam-macam masalah,perkara yang bermain di fikiran aku..
apa yg aku lalui hari ini ada happy dan ada sedehnya..
sampai bilakah aku terpaksa menanggung kesedehan semua ini..?
jawapannya sentiasa ada pada diri aku.


andai apa yang dirasai boleh dikongsi bersama








2 comments:

Miracles Of Life said...

kah3.. kakow guh mg.. abis org suke..

Nur Ashikin said...

hahahah ! org len nebeng je tu..bukan kuat pon aku jerit.:D