aku,kau,sesuatu

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 7, 2010

seriously from myheart!





sangat menarik !..
huhu..pertama sekali aku nak mengucapkan terima kaseh sedikit sebanyak kt mereka..
secara tak langsung aku dapat pahala..kn kn?
benda ni aku tak marahkan mereka..
good management:)


nak dijadikan cerita aku sebenar x follow pogram mereka..
tapi yang aku pelik,aku ngan kawan aku lg sorang je yang kena.
.katanya mereka tak tahu ada student yg tak pergi..
pelik kan?alasan je tu,cakap jela mereka dah nak kenakan aku.
.ha!ade aku kesah ke??
ok tu takpelah..aku abaikan..


aku sangat pelik..
ada ke sebuah institusi yang sediakan accomudatiOn yang ntah  pape.kongsi locker??
owh !where's my privacy....benda ni dah lame aku tak puas hati..
tapi bila status aku 'ditaja' ..so,aku diam je! n terima ja apa yg org nak bagi...
tp sampai sekarang,kami tak ditaja...sangat terkilan kan..


aku sering tertanya2...camna mereka boleh buat intake sedangkan tak comfirm ngan  penaja terlebih dahulu..Zzzz
tu satu..apabila takde tajaan,so,kitorang apa lagi..nak stop jelah..
tp  korang taw tak..?



kami dikenakan syarat supaya menamatkan level satu dahulu...sekiranya kami berhenti sekerat jalan,kami kena bayar segala kos pengajian sepanjang kami disini.
so,aku decide nak sambung je..
atleast aku dapat ilmu..


tapi last2,bla da habis level 1,kitorang nak stop..then mereka cakap x boleh stOp dulu..kalo tak kena bayar..n mereka cakap kami dah ada penaja..aku actually langsung tak percaya dengan janji manis mereka!,tapi dengan statement "kalo takde penaja,takkan dye nak taja kita n keraskan supaya kami sambung "
huh!cakap jela nak backup hotel korang.then kami percaya .n go on wif level2..


dan,


da belajar 2,3 bulan last2 dye bgitaw,yang kami takde penaja pulak.wau!pastu ugut pulak kami..dye cakap kami kena bayar segala kos pengajian untuk level 2,tp lg satu kos untuk 2 level iaitu tuk level 1 dan 2..kesian kan!..
kalo takde duit nak bayar,suh kitorang buat pinjaman ngn mana2 agensi yg berkaitan..huh! sumpah aku cakap,aku tak pndang lansung n sesekali takkan habiskan duit aku nak masuk sini..setakat sijil!tolong ah..bukan nk belagak tp ni lah hakikatnya!




macam satu permainan je sekarang ni kn..
 masa level 1,dye berjanji nak carikan penaja..oke fine,kami TUNGGU!.
tunggu punya tunggu,last2 takde org nak taja..n kami pulak kena bayar!..


so ,korang rasa layak tak aku nak gelarkan kolej ni sebagai kaki tipu!..




oke..dari dulu,sampai sekarang putar belit cerita.. !





seriously,aku menyesal masuk sini..macam terperangkap dalam mainan mereka....




nak berdiri dengan menipu duit orang?
ish !sorry man..


so,korang rasa aku silap x?
n korang boleh bayang tak rase yg aku rasa..
bukan aku la,kami !


aku sangat bersimpati pada diri aku sendiri..!
ni la institusi yang paling teruk pernah aku jumpa! terible!!!!




so,kepada mereka yg taw institusi mana,pm la kat fb aku..
aku pon tak nak korang menerima nasib malang macm kami..
n aku akan share ngn korang semua !:)



2 comments:

ummisofea said...

maroh ngat kim..sabo2..hehe

Nur Ashikin said...

hahaha.piah???
maroh sunggoh..kuat nipu